Verzending & retourneren
Verzending:
De verzendkosten bedragen standaard €5,95. De pakketten worden verzonden via Post NL en binnen 1-2 werkdagen thuisbezorgd. Deze garantie ligt bij de pakketbezorging.
Retourneren:
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen.
Je kan je retour aanmelden op de volgende pagina: retour aanmelden, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Na betaling van de verzendkosten krijg je een retourlabel waarmee je de bestelling retour kan sturen. De barcode die je in dient te vullen bij het aanvragen van een retourzending kan je vinden op het PostNL label van je pakket of in de verzendbevestiging die je via de mail hebt ontvangen.
Na ontvangst van je retourpakket wordt deze binnen 14 werkdagen verwerkt.
Je krijgt het geld binnen 10 werkdagen na het verwerken van de retour op je rekening gestort.
Betalingen via Klarna: heb je via Klarna betaald? dan gelden de volgende voorwaarden:
- Klarna Betaal Later: Het openstaande bedrag op je Klarna-factuur wordt aangepast zodra wij je retour verwerken. Indien je al hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort via Klarna. Dit kan 1-3 werkdagen duren, afhankelijk van je betaalmethode.
- Klarna Gespreid Betalen: Indien je hebt gekozen voor betaling in termijnen, wordt het retourbedrag verrekend met de nog openstaande termijnen. Eventueel te veel betaalde bedragen worden door Klarna aan je teruggestort.
Let op: Klarna is verantwoordelijk voor het terugbetalen van bedragen als je hebt gekozen voor hun betaalmethoden. Wij zorgen ervoor dat je retourverwerking wordt doorgegeven aan Klarna, waarna zij de terugbetaling uitvoeren.
Het product moet aan de volgende eisen voldoen:
- Het kaartje hangt nog aan het kledingstuk
- Het artikel mag niet gedragen of gewassen zijn
- Het artikel is in originele staat en onbeschadigd (geen make-up vlekken, zweet en/of parfum geuren)
- Sieraden mogen niet gedragen zijn
Verpakking:
- Stuur het item terug in de originele verpakking.
Wat krijg je terug?
- Je krijgt het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) terug na ontvangst van jouw retourzending. Indien de volledige bestelling wordt geretourneerd, wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald.
- De retourkosten zijn altijd voor de klant.
- Als je gebruikmaakt van een kortingsactie voor het bestellen van meerdere artikelen en je besluit één of meer van deze artikelen te retourneren, dan vervalt de korting als je niet meer aan de voorwaarden van de actie voldoet. Bijvoorbeeld: als je twee broeken koopt waarbij je de tweede broek voor de helft van de prijs krijgt, en je retourneert één van de broeken, dan vervalt de korting op de tweede broek. Je betaalt dan het volledige bedrag voor de overgebleven broek.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
- Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend.
Retourkosten:
- De producten worden voor een scherpe prijs aangeboden. Helaas kunnen wij hierdoor niet de retourkosten van je retour naar ons vergoeden. Deze kosten zijn voor eigen rekening en we hopen op jouw begrip.